Záruční a reklamační podmínky prodejce Radka Elknera (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese radekelkner-povidky.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
- V případě elektronického obsahu se za důvod reklamace zvláště nepovažuje oznámení, že kupující nevěděl, že se jedná o Elektronický obsah.
- Na zvukové nahrávky a elektronický obsah zakoupený kupujícím se vztahuje záruka v trvání dvou let. Záruční doba počíná běžet od okamžiku zpřístupnění obsahu kupujícímu. Kupující má právo na reklamaci vadného elektronického obsahu dle ust. § 2165 a dle ust. § 2389a Občanského zákoníku.
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že elektronický obsah nemá vady, zejména že v době, kdy elektronický obsah převzal, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu elektronického obsahu.
- Pokud má prodaný elektronický obsah při převzetí kupujícím vady, je tento oprávněn uplatnit u prodávajícího, u kterého byl daný elektronický obsah zakoupen, právo z vadného plnění (reklamaci) – § 2165 a také § 2389a a násl. a Občanského zákoníku.
- Kupující má právo reklamovat elektronický obsah (nahrávku, knihu) v následujících případech:
• zaplatil za obsah, který nemá dostupný ke stažení ve svém uživatelském účtu;
• po stažení souboru zjistil, že soubor obsahuje jiný než si původně objednaný obsah;
• soubor s elektronickým obsahem je poškozený a nelze jej zobrazit.
- Jakmile kupující zjistí vadu, bez zbytečného odkladu ji oznámí prodávajícímu. Pokud je reklamace oprávněná, má prodávající povinnost bezodkladně vadný obsah opravit nebo vrátit kupujícímu zaplacené peníze, a to v zákonem stanovené lhůtě. Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, jaký byl použit pro provedení počáteční transakce, pokud kupující neurčí jinak. V žádném případě nevzniknou kupujícímu další náklady.
- Reklamace dodaného elektronického obsahu, jakož i veškeré další právní jednání kupujícího vůči prodávajícímu z titulu technických vad obsahu, se uplatňují emailovou zprávou zaslanou na adresu podpora@radekelkner-povidky.cz.
- Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba na odborné posouzení vady. O vyřízení nebo zamítnutí reklamace bude prodávající kupujícího informovat.